Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן מהבטן

Doctor marking belly for surgery

הניתוח מבוצע להסרת שומן מהגוף.

השומן נלקח בדרך כלל מהבטן או מהירכיים. ניתוח שאיבת שומן בטן כולל ביצוע חתך באזור הבטן ויניקת השומן העודף שנאגר באזור הבטן. ההליך נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית, כלומר אתה תהיה ישן במהלך הניתוח. לא תרגיש כאב, אבל אתה עלול לחוות אי נוחות מסוימת כשאתה מתעורר מהרדמה. ישנם כמה סיכונים הקשורים לניתוח זה, כגון זיהום וצלקות באתר החתך. אתה עלול גם לחוות חוסר תחושה או אובדן תחושה סביב הטבור שלך לאחר ניתוח זה.
ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך כירורגי המסיר עודפי שומן מהבטן. המטרה היא לשטח את הבטן ולהעניק לה מראה גוון יותר. ההליך נמשך כשעה, והמטופלים יצטרכו להישאר בבית החולים 2-3 ימים. מטופלים יכולים לצפות לחבלות ונפיחות במהלך תקופה זו, כמו גם כאבים מסוימים בבטן. חלק מהחולים עלולים לסבול גם מבחילות והקאות לאחר הניתוח, עקב הרדמה או תרופות אחרות. תהליך ההחלמה ישתנה בהתאם לכמות השומן שהוסר במהלך הניתוח. חולים בדרך כלל מתחילים להרגיש טוב יותר תוך שבוע מהניתוח שלהם, כאשר החלמה מלאה נמשכת עד 3 חודשים.

ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך קוסמטי המסיר שומן מאזור הבטן.

ניתן לעשות זאת בדרכים שונות, בהתאם לכמות השומן שיש להסיר ולצרכי המטופל. הליך זה משמש לעתים קרובות כדי להפחית את המראה של בטן בולטת. המנתח יעשה חתך בעור ולאחר מכן יסיר עודפי שומן דרך צינור המוחדר לגוף. המנתח עשוי גם להסיר עודפי עור ורקמות מאזורים אחרים בבטן.
הליך נפוץ להסרת עודפי שומן מאזור הקיבה והאגן. הניתוח מבוצע דרך חתך קטן בטבור וכולל הסרת שומן עודף, שאותו נשאבים החוצה דרך צינור המוחדר דרך הטבור. חתך קטן נעשה בטבור ולאחר מכן מוחדר צינור כדי לשאוב שומן.

ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך כירורגי המסיר עודפי שומן מהבטן.

לאחר מכן נשאב השומן דרך צינור ומוסר מהגוף. ניתוח שאיבת שומן בטן יכול לשמש לטיפול במגוון מצבים כגון: -עור עודף לאחר ירידה במשקל או הריון -עודף שומן בבטן עקב הזדקנות, שינויים הורמונליים או מצבים רפואיים -טונוס שרירים לא מתאים בבטן -פיזור לא אחיד של שומן בגוף
ניתוח שאיבת שומן הוא הליך שמסיר עודפי שומן ועור מהגוף. הוא משמש לעתים קרובות להסרת מצבורי שומן מקומיים בבטן, בירכיים, בישבן ובזרועות העליונות. ההליך כולל החדרת צינור דק הנקרא צינורית דרך חתכים קטנים מסביב לאזור המיועד לטיפול. הצינורית מוחדרת עמוק לתוך רקמת השומן ולאחר מכן נעה קדימה ואחורה כדי לפרק את הרקמה לחתיכות קטנות יותר אשר לאחר מכן נשאבות החוצה מהגוף דרך חתך קטן נוסף.

שאיבת שומן

תוכן עניינים

עוד נושאים חמים באתר שלנו